Hiçbir peygamber ibadette kendini niyaz konusu yapmaz. Bu, tevhide aykırıdır. Peygamberimiz Namazda salli ve barik dualarını okumamıştır. Bu iddialar doğru mu?
Soru Detayı
Hiçbir peygamber ibadette kendini niyaz konusu yapmaz. Bu, tevhide aykırıdır. Peygamberimiz Namazda salli ve barik dualarını okumamıştır. Bu iddialar doğru mu?
Cevap
Değerli kardeşimiz,
Bu konu, cevap ve yorumlarıyla taşınmıştır, okumak için tıklayınız...
Selam ve dua ile...
Sorularla İslamiyet
Yazar:
Sorularla İslamiyet
Kategori:
Yorum yapmak için giriş yapın
veya kayıt
olun
BENZER SORULAR
- Peygamberimiz namazda Salli ve Barik dualarını okumamış mıdır?
- Cemaatten birisi sehiv secdesi yapar mı?
- "Hırsız kişi namazdan çalandır." diye bir hadis var. Hadiste kastedilen nedir; namazda hırsızlık yapmak ne demektir?
- Peygamber efendimiz (sas) kendisi namazda salli- barik dualarını okur muydu? Kendi adını söyler miydi?
- Sehiv secdesi gerektiren durumlar nelerdir. Sünnetlerde de sehiv secdesi yapmak gerekir mi?
- Neden ikindinin ve yatsının ilk sünnetinin ilk oturuşunda salli-barik dualarını okuyoruz? Unutma durumunda sehiv gerekir mi?
- İkindi namazının sünnetinin ilk oturuşunda salli barik duaları okunur mu?
- İmam namaza durunca, sünnet kılan sadece tahiyyatü okusa yeterli olur mu?
- Namazın son oturuşunda okunan dualardan sonra, ayet ve hadislerde geçen dualardan da ilaveten okuyabilir miyiz?
- Tahiyyat duasından sonra okunan salavatlar farklı mıdır?