Kur'an-ı Kerim’te geçen “yeryüzünde bozgunculuk (fesad fi’l-arz)” suçları hangi suçlardır? Burada önemli olan husus; ilgili suçun silah, şiddet, gasp, adam öldürme, yol kesme veya benzeri yollarla toplumun can-mal-emniyetini ve kamu düzenini hedef alması mıdır?
Gün içerisinde Allah ile çok fazla konuşuyorum yani aslında kendi kendime konuşuyorum ancak (haşa) sanki yanımdaymış gibi böyle karşımdaymış gibi -misal vermek için bu örnekleri kullanıyorum- Rabbim ile konuşuyorum ve çok samimi konuşuyorum, ona derdimi anlatıyorum… Ya bildiğiniz bir arkadaşla sohbet eder gibi. Sürekli dua ediyorum isteklerimi belirtiyorum, şükür ediyorum, af diliyorum.
Bu yaptığım şey yanlış mı?