NOT:
Lütfen sorularınız için bu alanı kullanmayınız. Buraya bırakılan sorular cevaplanmaz ve yayınlanmaz.
Sorularınızı siteden aratabilir veya ekranın sağ üst köşesindeki "Soru Sormak İstiyorum" butonuna basarak sorabilirsiniz.

Kazım AKARSU

Facebook sayfanızda ban yemişim. Videolarınız beğenemiyorum. Sebebi nedir acaba? (Editörün notu: Reklam yayınlamışsanız banlanmış olabilir.)

feracelihafize

Cevaplar guzel site guzel ama ben sorumu soranadim bi turlu yardimci olabilir misiniz? (Editörün notu: Sitemizin sağ üst tarafındaki soru sormak istiyorum butonuna tıklayarak sorabilirsiniz. Eğer daha önce üye olmadıysanız hemen üye olarak sorunuzu bize gönderebilirsiniz.)

HarunSönmezler

Allah sizlerden razı olsun gerçekten eğer sizler olmasaydınız belki bu mesajı yazan genç hayatta olmayacaktı yani ben :)

ACC

YAPTIĞINIZ ÇALIŞMALARI İSTEYEREK KULLANIYORUM.ALLAH HAYRINIZI KABUL ETSİN. SİZDEN RİCAM KONULARI DOSYA HALİNDE BİR BÜTÜN OLARAK TEKRARLARI AYIKLAYARAK TEK BAŞLIK HALİNDE DİZAYN ETMENİZDİR. BAZEN AYNI BİLGİ FARKLI SORU ALTINDA ÇIKIYOR.BİR DE BİR KONUYU ARAŞTIRDIĞIMIZ ZAMAN BÜTÜN YÖNLERİYLE BİLELİM DİYE KONU KONU YAPARSANIZ FAYDALI OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM SAYGILARIMLA

Şafak Demir

Sitede neden dua ayet vb içeriklerin Arapça metinleri yok? Bir soruya cevap alırken şu dualar ve şu ayetler var, bir de şu hadisler var deniyor ama hepsi Türkçe meal. Arapça metin eklemek çok mu zor? Sonrasında başka yerlerden Arapça yazılı halini aramak zorunda kalıyorum. Ne gerek var bu meşşakkate.

ozturkk.furkann

Allah sizlerden razı olsun :)

halil egirdir

Hanefi mezhebindenim. imam ile kılınan namazlarda subhaneke ve euzu billahi minesseytanirraciym dışında süre dua okur muyuz. sadece dinler miyiz. son oturustaki duaları okur muyuz (Editörün notu: Sorularınızı, sitemizin üyelik sayfasından sormanızı istirham ederiz.)

Mustafa isparta

selâmün aleyküm kadei ahirede okunan dualardan önce allahu ekber demeli miyiz yoksa direkt dua ya mi başlamalıyız. yani tehiyyattan önce allahu ekber salliden önce allahu ekber bariketn önce. ... demeli miyiz. (Editörün notu: Sorularınızı, sitemizin üyelik sayfasından sormanızı istirham ederiz.)

Mehmet Fuat Ak

Allah sizden razı olsun

NAİM

Allah sizden razı olsun. Yaptığınız gerçekten büyük hizmet fakat kadınların çalışması konusundaki yazınızı pek iç açıcı bulmadım. Evet bir erkeğin kadınla aynı oda da durması caizdir demişsiniz fakat evlilikle ilgili bir yazınız da ise hadis belirterek bir erkekle bir kadın başbaşa kalırsa üçüncüsü şeytan olur demişsiniz. Amacım açık bulup incitmek, alay vs. değildir. Sadece yaptığınız büyük hizmet fakat yanlış bir fetva da ise büyük felaket olur dikkatli olmanız dileğiyle. Allah yar ve yardımcımız olsun.