NOT:
Lütfen sorularınız için bu alanı kullanmayınız. Buraya bırakılan sorular cevaplanmaz ve yayınlanmaz.
Sorularınızı siteden aratabilir veya ekranın sağ üst köşesindeki "Soru Sormak İstiyorum" butonuna basarak sorabilirsiniz.

salih3333

soru soran kişi düzenle butonundan cevabı değiştirebiliyor.bunun sebebi ne?Kötüye kullanılabilir. (Bu durum soruya cevap vermeden öncedir. Ziyaretçi isterse kendi sorusunu değiştirebilir. Ancak cevap verildikten sonra asla hiç bir ziyaretçi için değiştirme söz konusu olamaz.)

andon96

Cevapların altında neden cevaplayan kişinin (alimin) ismi yok?Bu soruları kim cevaplıyor?.SAYGILARIMLA

(Editörün notu: Yazarlar ve editörler kısmından bilgi alabilirsiniz.)

metin sevil

Soruları cevaplayanın ismi neden cevabın altında yok?

Abdullah

Merhaba. Yorumları 2 sayfayı bulan konularda 1. ve 2. sayfaya her tıklandığında "Dikkat: Lütfen sorularınızı buraya tıklayarak sorunuz. Yorum alanındaki sorular dikkate alınmamaktadır
-Yorum yazabilmek için giriş yapmalısınız. -Üye değilseniz üye olmalısınız." ibaresi yeniden eklenmektedir. Mesela 3 kere 2. sayfayı okumak istediniz, o ibare alt alta 3 kere yazılıyor.

barış menekşe

allah sizden razı olsun. gerçekten çok yararlı bir site. allah hizmetinizi kabul etsin inşallah..

zamansizmerde

arapça bir dua metni var bazı kısımları okunmuyor size göndersem latin olarak yazabilirmisiniz. bu konuda yarımcı olabilirmisiniz

kalpgızı

soru sormuştum cevapı gelmedı hala

bolatyapi1

yazılan yazıları münazaralarda kullanıyorum hakkınızı helal edin, saygılarımla.

Ayse Atak

Hayırlı günler . Benim merak ettiğim birşey var . ..... (Editörün notu: Sorularınızı sitemizin üyelik sayfasından üye olarak sormanızı istirham ederiz.)

uzun_2002

Allah sizden gani gani razı olsun