salih3333Ct, 29/08/2015 - 16:05
soru soran kişi düzenle butonundan cevabı değiştirebiliyor.bunun sebebi ne?Kötüye kullanılabilir. (Bu durum soruya cevap vermeden öncedir. Ziyaretçi isterse kendi sorusunu değiştirebilir. Ancak cevap verildikten sonra asla hiç bir ziyaretçi için değiştirme söz konusu olamaz.)
andon96Çar, 26/08/2015 - 22:54
Cevapların altında neden cevaplayan kişinin (alimin) ismi yok?Bu soruları kim cevaplıyor?.SAYGILARIMLA
(Editörün notu: Yazarlar ve editörler kısmından bilgi alabilirsiniz.)
metin sevilÇar, 26/08/2015 - 22:52
Soruları cevaplayanın ismi neden cevabın altında yok?
AbdullahCt, 22/08/2015 - 00:10
Merhaba. Yorumları 2 sayfayı bulan konularda 1. ve 2. sayfaya her tıklandığında "Dikkat: Lütfen sorularınızı buraya tıklayarak sorunuz. Yorum alanındaki sorular dikkate alınmamaktadır
-Yorum yazabilmek için giriş yapmalısınız. -Üye değilseniz üye olmalısınız." ibaresi yeniden eklenmektedir. Mesela 3 kere 2. sayfayı okumak istediniz, o ibare alt alta 3 kere yazılıyor.
barış menekşePt, 03/08/2015 - 14:16
allah sizden razı olsun. gerçekten çok yararlı bir site. allah hizmetinizi kabul etsin inşallah..
zamansizmerdePa, 02/08/2015 - 15:45
arapça bir dua metni var bazı kısımları okunmuyor size göndersem latin olarak yazabilirmisiniz. bu konuda yarımcı olabilirmisiniz
kalpgızıPt, 27/07/2015 - 08:39
soru sormuştum cevapı gelmedı hala
bolatyapi1Ct, 27/06/2015 - 17:25
yazılan yazıları münazaralarda kullanıyorum hakkınızı helal edin, saygılarımla.
Ayse AtakCt, 13/06/2015 - 10:15
Hayırlı günler . Benim merak ettiğim birşey var . ..... (Editörün notu: Sorularınızı sitemizin üyelik sayfasından üye olarak sormanızı istirham ederiz.)
uzun_2002Cu, 12/06/2015 - 19:36
Allah sizden gani gani razı olsun