NOT:
Lütfen sorularınız için bu alanı kullanmayınız. Buraya bırakılan sorular cevaplanmaz ve yayınlanmaz.
Sorularınızı siteden aratabilir veya ekranın sağ üst köşesindeki "Soru Sormak İstiyorum" butonuna basarak sorabilirsiniz.

Furkan

Eskiden vehimlerden, inkarcıların söylediklerinden, aklıma takılanlardan korkardım şimdi öyle bir şey olduğununda sorularlaİslamiyet'e sorarım diyorum ya o hal, Allahü Teala'nın yardımıyla geçiyor yada size soruyorum... Vel hasıl kelam iyi ki bu siteyi açmışsınız sizi seviyorum... Ben birden çok hesap açmıştım öyle soru soruyordum ama artık öyle yapmıyorum, hakkınızı helal edin... Allaü Teala razı olsun :)))

yakup can tükel

selamün aleykum hocam. ben facebook tada sizi ltina ile takip etmekteyim. ... iyki varsınız allah c.c razı olsun sizden

Furkan

Siteniz çok güzel... Affınıza sığınarak "sorulara neden geç cevap alıyorum" diye bir soru sorabilir miyim?<br><br>Soruların yoğunluğuna, sorunun durumuna göre cevap gecikebiliyor. Ancak geç de olsa mutlaka cevap vermeye çalışıyoruz. Çok acil ve hayati bir konu olursa -acil ve hayati bir konu olduğunu belirterek- iletişimden de gönderebilirsiniz. (Editör)

Furkan

Bu site çok güzel... Allah razı olsun...

gunay

Selamun aleykum.Etrafimda hic musluman birinin bulunmadigi bu ulkede bana ne kadar yardimci oldugunuzu bilemezsiniz.Allahda sizlere yardimci olsun ve emeyinizin karsiligini versin.Allah razi olsun.

dilan

Allah razı olsun. Kunut dualarını öğrendim. İlk defa baktım sitenize, memnun oldum. allah yardımcınız olsun.

m.can

BU emeginizin karsılıgını ahirette rıza, rahmet, sefaat ve magrifet olarak bulmanızı GAFUR'URRAHMANDAN dilerim. bu siteden hayatlara gecen amellerin sevaplarına ŞEKUR olan RABBİMİZ sizide payidar eylesin. Hepinize dünya ve ahirette selam olsun Üstadlarım. Bu site gibi büyük bir nimete ulastıran RABBİMİZE hamd ve senalar olsun... sonsuz saygılarımla

gunay

kufur diyarinda boyle bir site buldugum icin cok mutluyum.emeyi gecenlerden ve sizi bulmama vesile olanlardan ALLAH razi olsun.Bazi vidyolara bakamiyorum yani acmiyor neden acaba?<br><br>Açılmayan videoların linkini iletişimden göndermenizi istirham ederiz. (Editör)

veysel

bu sitede emeyi geçenlerden ALLAH razi olsun. Mukemmel bir sitedir,her soruya cevab bulunur.insaallah imana hizmetinizin karsiliğini Cennetül Firdevsde görürsünüz.

osman

bu siteye yeni girdim çok güzel şahane diye bilirim alah razı olsun hapinizden işte cihad budur bizi aydılatio allah bu yolda gidenlerin sayısını artırsın allah razı olsun