kvr1333d3n9Gösterdiğiniz çalışmadan dolayı Teşekkür ediyorum ama şunu belirtmem lazım.Verilen cevaplar uzun, fakat tam manasıyla tatmin edici bulmuyorum, köşeli olmayan ve yoruma açık cevaplar ve örneklendirmeler oluyor bazen buda soru işaretlerini gidermiyor.
eyüp beküye girişinde kapanya yazısı yüzünden kayıt yaptıramıyorum.. düzenlemeye geçerseniz müteşekkir olurum..<br><br>Editörün notu:<br>Salavat kampanyası bölümü bazı tarayıcılarda sorun çıkartıyor olabilir. İlgili problemi teknik ekibe ilettik..
kadernerden üye olabilirm bazı konuları okudum beyendım bazı seyleri uye olmak için ne yapmam gerekiyor<br><br>Editörün notu:<br>Ana sayfanın sağ üst tarafında buluna "Üye iseniz giriş yapın, değilseniz üye olun" kısmından üye olabilirsiniz.
kaderselamun aleykum gerçekten güzel bir site ama bazı konularda yanlış bilgiler verilmiş...<br><br>Editörün notu:<br>Ehli sünnete uygun olmayan bir bilgi varsa, kaynağıyla beraber bildirmenizi istriham ederiz.
kaderselamun aleykum gerçekten güzel bir site ama..
serkanSorulara cevap verilmesi güzel fakat cevap bazen tatmin edici olmuyor ve verilen cevaba karşı yeni bir soru soramıyoruz. Birazcık interaktiflik olması lazım. Soru cevaplandıktan sonra konu hemen deaktive olmamalı.
GülEsselemu aleykum
Sitenize birinin vesilesiyle üye oldum, elhamdulillah çokta şey öğrendim. Bir yorumda belirtildiği gibi; sabır ile cevap verdiginiz, sorulara pek bi yansıyor. İnsan daha da iştahla okuyor. Sorulara geç cevap vermeniz gayet doğal, bu su anlamada geliyor; önem ve itina ile cevaplıyorsunuz, bastan savma bir is sunmuyorsunuz bizlere. Hak Teala 'kulum' desin sizlere. Efendimiz asv'in içirdiği Kevser suyuyla sarhoş olasınız.
Saygılar
AbdurrahmanSayfanın altındaki bir söz bölümü var o yer sayfayı her yenileyişte farklı bir söz olsa daha güzel olabilir bence. Allah Teâlâ (C.C.) razı olsun. Kolay gelsin.<br><br>Editörün notu: <br><br>Bir söz kısmını her açılışta değişecek şekilde düzenledik.
RamazanMAŞAALLAH mesajları hemen okuyor hataları hemen düzeltiyorsunuz ALLAH razı olsun. :)
arifsitenizde hangi sayfayı açsam facebook reklamını çıkıyor, gıcık etti iyice.. bir defa sor be kardeşim...<br><br>Editörün notu:<br>Normalde her zaman çıkmaz, haftada bir defa çıkar. Ancak bazı kullanıcılar, internet explorer kullanıyorsa programının önbelleğini boşaltması gerekebilir. Herkeste olmaz, biz buradaki bilgisayarlarda denedik (internet explorer ile girdik) bir bilgisayarda böyle bir sorun oldu, sebebi kullandığı internet explorer sıkıntılı olduğundandı. Geçmişi temizlediğimizde sorun kalmamıştı.