NOT:
Lütfen sorularınız için bu alanı kullanmayınız. Buraya bırakılan sorular cevaplanmaz ve yayınlanmaz.
Sorularınızı siteden aratabilir veya ekranın sağ üst köşesindeki "Soru Sormak İstiyorum" butonuna basarak sorabilirsiniz.

saim

http://www.sorularlaislamiyet.com/article/10256/sadat-i-kiram-ne-demekti...
linkinde soruya cevap verirken resmen ayet uydurmuşsunuz. Olmayan bir ayetin yanına Şura 42-43 yazmışsınız. Buna kim nasıl cesaret edebilir. Sitede size ulaşacak bir link bulamadığım için buraya yazıyorum. Acil cevabınızı bekliyorum.

[email protected] (Editörün notu: İlgili yerde yazılan ayet meali doğrudur. İlk rakam 42 sure numarasıdır. İkinci rakam 23 ise bu surenin ayet numarasıdır. “Ben peygamberlik hizmetime mukabil sizden bir ücret istemiyorum, yalnız sizden ehl-i beytimi sevmenizi bekliyorum.” (bk. Şura, 42/23) )

Salih

Selamünaleyküm Allah kolaylık versin ilmimizi artısın. Öncelikle yazma nedenim çok büyük bir ilmi boşluğu doldurmanız. Günümüzde kaynak olmasına rağmen insanlar okuyup araştırmadığı için sizlerden bilgileri öğreniyorlar. Hepsi olmasa da. Sizlerin ne kadar önemli ve mübarek bir görevi yerine getirdiğinizi belirtmek istedim. Kaynaklarınızın sahih olduğundan şüphemiz yoktur. Sizlerden ricamız muhtelif konular kısmını biraz daha geliştirmeniz hem görsel hem muhteviyat olarak. Teşekkür eder çalışmalarınızın devamını dilerim

Yusuf

Akla gelecek her konu, olabildiğince yalın ve ikna edecek şekilde açıklanmış. Emeği geçen herkesden Allah razı olsun.

Selametle...

ilhami ihl

selamün aleyküm bana siteyi öğreten hocama çok teşekkür ediyorum ... bu sitede çok şey öğrendim inşeallah bu sitede çok şey öğreneceğim bize verdiğiniz bilgilerden dolayı hepinize çok teşekkür ediyorum hakkınızı helal edin ...

Elazığlı Şinasi

Allah razı olsun çok aydınlatıyorsunuz bizi.
Allahın rahmetti üzerinizde olsun

bc6734

Gizli olarak sorduğum sorumun cevabı geldi ama siteye giriş yapamıyorum. Girişim engellendi uyarısı çıkıyor. Sorunu giderebilir veya sorumun cevabını herkese açık hale getirebilir misiniz?

nrsn15

elinizde bulunan pdf kitapları bu siteye koysanız herkes istifade etse iyi olmaz mı?

Sait

Hayırlı sabahlar. ben bu web sitesi bir ... (Editörün notu: Ziyaretçi defterine bırakılan sorulara cevap veremiyoruz. Sorularınızı sitemizin üyelik sayfasından sormanızı istirham ederiz.)

kaan kaya

selamün aleyküm ..... (Editörün notu: Ziyaretçi defterine bırakılan sorulara cevap veremiyoruz. Sorularınızı sitemizin üyelik sayfasından sormanızı istirham ederiz.

ilaydahayat

selamun aleyküm uzun zamandır üyenizim ve verdiğiniz bilgilerden çok memnunum. sitenizde dilek ve şikayet bölümü bulunmamaktadır. Bu sebepten isteğimi burda belirteceğim. Allah sizlerden razı olsun mail olarak bilgiler ve zikirler gönderiyorsunuz. Ben kuran okumasını bilmiyorum. Arapça yazılışını okuyamıyorum göndermiş olduğunuz zikirlerin. Sizden ricam zikirlerin altına okunuşlarını da yazmanız. Bunu yaparsanız çok sevinirim.