AnilCetinkayaSa, 23/12/2014 - 15:44
http://www.sorularlaislamiyet.com/blog/251028/osmanlica-kavgasi.html
Ben dil devriminin o dönem gerekli olduğunu düşünen bir müslümanım. Fakat burada benim gerekli olduğuna inandığım bir şeye çok ağır eleştiriler getiriliyor ve bu sitenin anasayfasından yayınlanıyor. Üstelik yorum yapma izni de verilmiyor. Yani susun, okuyun, katılın katılmayın umrumuzda değil deniyor.
Siyasi bir tartışma yapılmış, adeta taraflı bir gazetenin köşeyazısına dönmüş. Şahsen ben şuan sitenize küstüm ve bilgi edinmek amaçlı kullandığım sitenizden soğudum. Belki öğrenebileceğim dini bilgiden mahrum kalacağım ileride. Bu yaptığınız ne kadar doğru bir hareket ? Osmanlıca öğrenmenin din ile ne ilgisi var ? Kendi düşüncelerinizi yaymak için sizinle aynı fikirde olmayan kardeşlerinizi kırmanız ne kadar doğru ? (Editörün notu: Bu konuda farklı kanaatler olabilir. Bir mesele hoşunuza gitmese bile, bu durum diğer konulardan da istifa etmeyeceğiniz anlamına gelmez. Bu nedenle, bir hazinede silik bir para var diye o hazine terk edilmez. Ayrıca farklı bakış açıları ve değerlendirmeler için tıklayınız: http://www.sorularlaislamiyet.com/video/251346/osmanlica-bilmek-bir-musl... )
lonely41Cu, 12/12/2014 - 00:45
Bu işi para ile yapanlar bile sizin kadar özverili ve sabırlı değiller, Allah sizden razı olsun.
benfazlabilmiyorumPt, 01/12/2014 - 20:13
Hevesle bir yazı açıyorum veya bir sorunun cevabını okumaya başlıyorum...Hemen sizin şu farsça/arapça kelime yazma eğiliminiz başlıyor(nedense..?madem böyle yapıyorsunuz anlamını da yazınız,sözlük zaten başlı başına hatalı ve anlam karmaşası)...Bende gerçekten üşeniyorum..okuduğum yazıdan uzaklaşıyorum ve sinirleniyorum...lütfen daha fazla ZORLAŞTIRMAYINIZ , KOLAYLAŞTIRINIZ.
atahan94Pt, 01/12/2014 - 10:23
sayın yetkili;
sitenizi beğenerek okuyorum (Editörün notu: Sorularınızı sitemizin üyelik sayfasından sormanızı istirham ederiz.)
a.kadir temur-BayburtÇar, 26/11/2014 - 16:09
"ONSEKİZ BİN ALEMDE BİR DÜNYA"
"ALLAH.C.C.ZİKRİ MEKKE NAZARGAHIDIR,
S.A.V.RESUL-Ü EKREM MEDİNE KARARGAHIDIR
ANIL ÖNSEKİZ BİN ALEMDE BİR DÜNYA,
VUSLAT İLE"MİRAÇ"MUHAMMED MUSTAFAYA.
HZ.EBABEKİR SIDDIK KAHİRE HEDEFGAHIDIR,
HZ.ÖMER-ÜL FARUK"KUDÜS"YADİGARIDIR,
HZ.OSMAN ZİNNÜR,ŞAM GÜZERGAHIDIR,
HZ.ALİ,YYÜL MÜRTEZA,BAĞDAT İLİMGAHA.
HZ.ABDÜLVEHHAB GAZİ,BAYBURT KARARGAHIDIR,
HALİFİ BATTAL GAZİ ŞEHİRLERDE NAMLIDIR,
HZ.EYÜP SULTANA ,İSTANBUL ARMAĞANDIR,
NE KUTLU,F.SULTAN MEHMET HANA.
BÜTÜN İNANANLAR AYNI NOKTAGAHDIR.(kabe),
FANİ DÜNYAYA GELEN MİSAFİRGAHDADIR
ZAMANI DEĞERLENDİR.!,SEVAPTANDIR.!
HAYAT BİTECEKTİR.!,TEDBİRİ HAL ALMAYA.?.!,
A.KADİR TEMUR.(eyüp sultan bayburt derneği)"Herbalist"..saygı ile.Bayburt/Türkey.
RECEPALSa, 25/11/2014 - 14:30
MERHABALAR,
Web Sitenizi büyük beğeni ile takip ediyorum. İslami Tüm Konularda büyük bir araştırma yapıyorum. Yüksek Lisans mezunuyum. İslami bütün dersleri, öğretileri görmek, anlamak öğrenmek istiyorum. Sıradan varlıklardan olmadığımızı, bizi yaratana karşı sorumluluk bilinciyle, hareket etmemiz gerektiğini biliyorum. Bu nedenle de bilgi paylaşımlarınızı sağlam ve güvenilik olması açısından takdir ediyorum. Allah'a emanet olunuz. Teşekkür ediyorum.
Recep Ali Özçelik
MEHMETPer, 06/11/2014 - 14:57
SİTEDE EMEĞİ OLANLARA TEŞEKKÜR EDER HAYIRLI GÜNLER ÇALIŞMALAR RAHMAN VE RAHİM OLAN YÜCE ALLAH DAN DİLERİM. ES SELAMÜN ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BERAKETÜHÜ.
mehdiPer, 06/11/2014 - 09:56
türkiye ve islam coğrafyasına müjde"hoca ahmet yesevi-hacı bektaşı veli"soyu boyu"hz.ali.r.a.oğlu,
"muhammet hanefi,dir.(el-kebir)"türbesi*makamı*balca,da............BAYBURT/TÜRKİYE.....................
mehdiPt, 03/11/2014 - 11:26
fatih sultan mehmet istanbulu feth ettikten sonra,sahabe-sancaktar"eyüp el ensarinin"türbe yaptırması,
molla fenarinin "iştihadı ile yapıldığı"kaynaklarde gözükmektedir,yani etrafı duvar veya külliye yapılması
"koyun dana ve bütün hayvanat kabir üzerinde,otlamasını vb benzerlerini önlemek olsa gerek.saygı ile.
ikonCt, 01/11/2014 - 12:13
sorularıma cep ten cevap buluyorum ama bilgisayar neden cevapları açmıyor ?