kardelen ayşeCu, 13/11/2015 - 09:40
selamın aleyküm hayırlı sabahlar sitesinizi çok beğendim bütün sorularımıza cevap verip bizi aydınlattığınız için teşekkür ederim ALLAH razı olsun hepinizden
Canal AhmetCu, 30/10/2015 - 04:45
Selamın aleyküm, hayırlı geceler. Ben sizlere sitede emeği geçen herkese teşekkür etmek istiyorum. Sayenizde aklıma takılmış olan sorulara yanıt buldum. İyi ki varsınız.
tahirtahirÇar, 23/09/2015 - 08:41
Böyle bir işe kalkılmış ama alt yapınız yok bu işe başlamadan önce büyük bir yoğunluk olacağını biliyordunuz dolayısıyla ona görede bir alt yapı oluşturmanız lazım değilmi? Tam 13 yıl olmuş ama sorular çok geç cvplanıyor 4gün bekliyoruz daha kaç gün bekleyeceğiz bakalım
Abdulbaki38Çar, 23/09/2015 - 06:48
Hayırlı günler... Android offline uygulamanizin verilerini cogaltirmisiniz ..daha cok soru cevap eklerseniz daha guzel olur online kullanma imkanimız az oluyor ..selam ile
hamza Per, 17/09/2015 - 10:19
hadislerden bir kaçını okudum.. (Editörün not: Her türlü sorunuzu, sitemizin üyelik sayfasından sorabilirsiniz.)
abdulkadirSa, 15/09/2015 - 11:52
selamün aleyküm siteniz çok güzel çok yararlı allah razı olsun, yalnız geri gelme tuşu işlevsiz onu düzeltirseniz daha güzel olacak inşallah. (Editörün notu: Hangi geri tuşu olduğunu linkiyle beraber bize iletirseniz memnun oluruz.)
Hakan BostancıPer, 10/09/2015 - 18:22
Selamun aleykum;
Cemaat ile namazda saf düzeni ile alakalı olarak bir resim çalışmam var. (Editörün notu: Teklif ve önerilerinizi iletişimden gönderebilirsiniz.)
fikret_karsak554Pa, 06/09/2015 - 17:58
Miras konusundaki yazınızda El-Maide 5/176 yazısı yazmışsınız, doğrusu şöyle olacaktır En Nisa 4/176 (Editörün notu: Hatayı düzelttik. Allah razı olsun, teşekkür ederiz.)
DuyguÇar, 02/09/2015 - 02:04
Sizi uzun zamandır takip ediyordum ama üç gündür açım adlı paylaşımıniza yorum yaptım ve engellendim.saygı kuralları içinde üslup kullandım. Neden tarafsız davranmiyorsunuz
Özden OcakPt, 31/08/2015 - 12:46
Allah sizden razi olsun. Googledan fazla kullanmaya basladim bu siteyi :)
Yolunuz acik olsun....