Sevil ayÇar, 24/01/2018 - 15:49
Sorduğum üç sorunun üçünede hem geç cevap verdiniz hem de yetersiz.. sorumun altına ileti eklenmiş fakat o iletide sorumun cevabı yok.
Buradan yazdığım yazımıda yayınlamamışsınz.
Eski yazılar cevaplar güzel ki onun için siteye önem veriyorum.
Umarım siteyi kendi haline bırakmış bir durumunuz yoktur..
FatihSlmCt, 20/01/2018 - 14:58
Ne zaman girsem bugünkü soru limiti dolmuştur uyarısı çıkıyor.. Bu ne Allah aşkına.. Acil bir sorum var.. Bunu soramaycaksam niye üye oldum ki? Soru acil ama bekleyip duruyor.. 'Bu dişin acil çekilmesi lazım' diyen doktor beni ameliyathaneye gönderdi. Ameliyathane 19 gün sonrasına gün verdi. 19 gün acılar içinde yaşa, bir şey yiyemeden aç öl der gibi.. Neyse..
Zafer TopalErkeklere altın ve ipeğin haram olduğunu yazmışsınız. Verdiğiniz kaynaklarda Kur'an dan tek bir ayet göremedim. Neyin haram neyin helal olduğunu bize bildiren Allah bu konuda bir yasak koymuşmudur? Bana bunu Kur'an dan bir ayetle ispatlar mısınız? Teşekkürler.
Mesutyusufcalı7Per, 18/01/2018 - 19:12
Selamun aleykum
Site için teşekkür.
Istifade ediyoruz hocalarım.. Bir boşluğu dolduruyorsunuz. Fakat 30 soru limiti dolmuş. Soru soramadık ilk kayıt günümüzde.
Ebubekir1293Ct, 13/01/2018 - 02:08
Cennette huriler mevzusu hakkında doğrudan TDV ansiklopedisinden iktibas etmiş olduğunuz yazıda hurilerin 70 yahut daha ziyade olmayıp iki taneden ibaret olduğunu ifade eder bir cevap var. Bediüzzaman Said Nursinin Cennet hakkındaki 28. Söz Risalesinde ise Tirmizi hadis kaynağında geçen ""Bazı ehl-i Cennet'e, dünya kadar bir yer veriliyor, yüzbinler kasr, yüzbinler huri ihsan ediliyor." ifadesi yer almaktadır. Vech-i tevfikini rica edeceğim.
Arif iplikciogluBen tam emin olmadan bu soru soruyorum. Vesvese oldum ben öyle düşünüyorum ondan sonra akşamları kur-an kerim okuyorum buna şifa olur mu ayrıca başka şeyde şifa olur dua vs
Arif iplikciogluVesvese'den nasıl kurtulabilirim ayrıca kur-an kerim okumak buna iyi gelir mi ?
murat koçakpropilen glikol haram mıdır. Elektrronik sigaralarda bulunmaktadır.
hüseyin431Per, 21/12/2017 - 01:41
Sorduğum soru kaç gündür beklemede cevap verilmeyecek mi acaba haber etseniz ona göre arada bi bakıyorum zaman kaybı olmasın
SevilenayPa, 10/12/2017 - 23:09
Çoğu kimse eleştiri amaçlı yazmış. Ben teşekkür amaçlı yazmak istedim. Sitenizin ticari nitelik taşıyıp taşımadığını bilmiyorum ama inşaallah sırf Allah rızası için yapıyorsunuzdur. Bu kadar emek ve özveri boşa gitmemeli ebedileşmeli. Allah rızası istikametinden ayırmasın. Merak ettiğim birçok soruya cevap bulma imkanım oldu. Her zaman tam yeterli olmasada çok faydalandım. Sadece (genel olarak yazarların üslubu kıvamında olsada ) bazı yazarların bazı ifadeleri kullanırken daha hassas olması gerektiğini düşünüyorum.
Esenlikle kalın ...