NOT:
Lütfen sorularınız için bu alanı kullanmayınız. Buraya bırakılan sorular cevaplanmaz ve yayınlanmaz.
Sorularınızı siteden aratabilir veya ekranın sağ üst köşesindeki "Soru Sormak İstiyorum" butonuna basarak sorabilirsiniz.

dirdur

sorum 5 gündür cevaplanmadı.Kolay sorular hemen cevaplanıyor.Bence zor(itikadi) soruları cevaplandırırsanız daha mantıklı olur.Kolay soruların cevabı başka platformlarda da bulunabilir.

fatmazime

Selamun aleykum. Tebrik ederim cok. Guzel ve faydali bir sayfa. Allah razi olsun.

Betül sağlam

Gerçekten bu soruları cevaplayan insanlardan Allah razı olsun, 19 yaşındayım aklıma takılan bir soru olduğunda hemen bakıyorum ve doğru bilgiyi bana sunuyorsunuz, çok seviyorum bu siteyi Allah azminizi çoğaltsın :)

samet1997_hspsilindi

selamun aleykum benim sordugum yeminin durumu baslikli sorum silinmis bide ustune benim sormadigim bi soru ben sormusum gibi gorunuyor

Değerli kardeşimiz,

Üyelerimizi silmedikçe biz hiç bir soruyu silmiyoruz. Eğer bir hataen silindiyse özür dileriz. Sayfanızda başlığı değişen bir soru göremedik.

Selam ve dua ile...
Sorularla İslamiyet
CEOOGLE

Hayırlı cumalar, ...

Hilal Basagar

Sayın İlgili,

Dil seçim sekmesinde her ülkenin bayrağının yanında o ülkeye ait resmi devlet dili bulunmaktadır.Gayet de mantıklı ve anlaşılır bir tasarım olmakla beraber Türk Bayrağı'nın yanındaki Kürt dil seçimini çok tuhaf karşıladım.Türkiye Cumhuriyeti'nin anayasa ile belirlenmiş tek bir resmi dili vardır ve O da güzel Türkçe'mizdir.Yanlış anlaşılmasın ben de Dağıstanım kökenliyim ve kimsenin dinini öğrenmesine karşı degilim ama bu uygulama bana göre yanlıştır.Burda sanki istemeden de olsa Türkiye Cumhuriyeti'nin çift resmi dili varmış gibi bir izlenim ortaya çıkıyor.
Bunun düzeltilmesini saygılarımla arz ederim.

Hızır İlyas

Çok teşekkür ederim, Sorulara açık net ve sade bir dille cevap veriyorsunuz

Mustafa Karabıyık

Selamün aleyküm,

Uygulamanızı IOS 11 le açmak istediğimde “uygulamanın geliştiricisi uygulamayı güncellemelidir” uyarısı vermektedir.

Güncelleme yapılacak mıdır?

Değerli kardeşimiz,

Gelecek ay içinde güncelleme yapacağız inşallah.

Selam ve dua ile...
Sorularla İslamiyet
Fatihcs

S.a. sitenize yeni eklediginiz infografikler bolumu cok yerinde ve basarili olmus.. Tebrikler.. Tuvalet ve Banyo lara asmak için Tuvalet adabi ve Banyo adabi grafikleri lerine de ihtiyaç var.. Dilerim en kısa zamanda eklenir..

Can Atak

Ben şeriata karşıyım çünkü gerçek anlamda kimsenin ALLAH'ın kural ve kanunlarına uyumlu karar vereceğine inanmıyorum. Ülkemizde görüyoruz birinin doğru dediği diğeri için yanlış olabilmektedir. recm nedir konusunu okudum. evli erkek ve bayanların zina yapması sonucu taşlanarak öldürülmesi şeklinde görünüyor. Ama eğer ki şeriat gelir ise recmin zinanın her türlüsüne yapılacağı ayrıca 4 erkek şehit veya sözlü kabulün beklenmeyeceğine inanıyorum.

Kısaca gerçek anlamda şeriatın gelmeyeceğine inanıyorum. Şimdi ben çok büyük günah sahibi mi oluyorum öğrenmek istiyorum.

Değerli kardeşimiz,

Bilgi için tıklayınız:

Şeriat nedir, nasıl yaşanır; bu asırda şeriat geçerli midir? | Sorularla ...

Selam ve dua ile...
Sorularla İslamiyet