Pazartesi, Ağustos 12 2024
|
Başlık |
Soran |
|
Kapanmaya korkuyorum, ne yapmalıyım?
- Ben 14 yaşında bir kızım, 11 yaşımda ergenliğe girdim, o zamandan beri çok şükür namazımı kılıyor, orucumu tutuyor, günahlardan kaçınıp dinimi yaşıyorum, çok seviyorum dinimi...
- Ancak ne zaman kapanma meselesi açılsa bir gerginlik oluyor içimde, annem ısrar ediyor kapan diye, biliyorum gerekli bir şey. Çok korkuyorum, ama neden?
- Hiç bilmiyorum, içimde bir gerginlik oluyor, kapansam devam ettiremeye(ce)ğim gibi geliyor, korkuyorum.
- Ne yapmalıyım?
|
ahmet
|
|
|
Namaz sırasında her sureden her ayet okunabilir mi?
|
ahmet
|
|