Perşembe, Ağustos 24 2017
|
Başlık |
Soran |
|
İnsanoğlu korktuğu için mi tanrı kavramı üretmiştir?
- Bu düşünceye ne karşılık verirdiniz?
"Deprem, sel felaketi, fırtına gibi çeşitli doğa olaylarından ötürü; insanoğlu korkuyor, yardıma muhtaç, sığınacağı bir liman arayışı içerisinde, bu yüzden kendi kendine güvenip dayanacağı bir tanrı kavramı üretmiştir. Aslında böyle bir tanrı yoktur."
- Direkt Allah'ın varlığını ispata girişmeden ne karşılık verilebilir, bu soruya? Burada insanın fıtratının lisan-ı halini konuşturuyorum.
|
Anonim
|
|