Evde 4 seneden beri dişi köpek besliyorum köpeğimize alıştığımızdan terk etme gibi bir durumumuz yok ama çiftleştirme gibi bir durumumuz da yok, çünkü ona bakmak bile bayağı bir ilgi alaka ve zamanımızı götürmekte çiftleştirmek de istemiyoruz, ama günah mı yapıyoruz yardımcı olur musunuz? Ayrıca kısırlaştırmayı da düşünmüyorum.