2 yıl önce sürekli aklıma gelen dilimde bir dua vardı. İçimden okumaya çalışıyordum. Ama anlamını bilmiyordum. Kitapları aradım anlamını öğrenmek için ama bulamadım. O duayı okumaya devam ettim ve o yıl çok güzel olaylar oldu benim için. Şimdi bu mübarek duanın anlamını ve Peygamber Efendimiz veya diğer Peygamberlerimizin veya Sahabe Efendilerimizin mi öğrettiği bir dua olup olmadığını sormak istedim. Dua: "Yusebbih bismirabbikel azim rıdvanikel ekber"
Borç olarak alınan paranın,ödenirken değerinin yükselmesi faiz değildir şeklinde cevaplar mevcut. Sitedeki "Altın ve Gümüş Paraların Değişmesi" başlıklı yazıda islam alimleri arasında fikir birliği olmadığı görülüyor. Sadece Ebu Yusuf'un, değeri ile ödeneceği fetvası var. Şüpheli olan bu duruma yalnızca bu fetvaya dayanarak faiz değildir, caizdir demek doğru mudur? Açıklama yapabilir misiniz?