Bu dünyada çekilen bela ve musibetler, sabredildiği takdirde günahlara keffaret olmaktadır. Peki bela ve musibete uğramayan insanlar, uğrayanlara göre daha mı şanssızdır? Onların günahlarının cezası ahirete mi bırakılmış olmaktadır?Bunu nasıl değerlendirmeliyiz?
Nur 31. ayetinde bir çok ilahiyatçı başın değil boyun ve göğsün örtülmesinin geçtiğini söylüyor. Ayrıca zorlama ile başın geçtiği varsayılsa bile; bir emrin söz konusu olması için o konunun hem bir çok değişik yerde geçmesi, hem de konunun terk edilmesi halinde hesap tehdidinin ve cezanın olması gerektiği belirtiliyor, baş örtülmesi konusunda da bunların olmadığı ve bu yüzden bunun emir olamayacağı belirtiliyor? bu konuda siz ne diyorsunuz?