Kuranda Hıristiyanlarla ilgili yanlış bilgiler olduğu söyleniyor. Örneğin, baba-oğul-kutsal ruh yerine baba-oğul ve Meryem olarak yazılmış. biz böyle inanmıyoruz diyorlar. ayrıca üçlemeyle tanrının üç tane olduğunu da söylemiyorlarmış. O halde Kuran neden farklı bir Hıristiyan inancı yazmış? Hıristiyanlara göre muhammed apokrifa ve sapkın kaynaklardan Hıristiyanlığı öğrenmiş ve kurana yazmış, ondan yanlış bilgiler var diyorlar.
Benim hakkımda ne düşünüyosanız ne yapmak istiyosanız 10 katı senin de başına gelsin dersek beddua etmiş olur muyuz. Hakkımızda iyide düşüne bilir kötüde...