Kuran-ı Kerim\'de bazen ayet sonunda bulunan,bazen de ayet ortasında bulunan durak harflerinin "tı, cim, mim \'\'harfleri gibi, kelimelerin son üstünde bulunan bu harflerle karşılaştığımızda kelime duruşları nasıl okunuyor. Yani ayetin o kısımları nasıl okunuyor?
merhaba. bazı şahıslar Kurana bakarak önceden her hangi 1 hadisenin nasıl olacağını yani iyiyemi yoksa kötüyemi yozılmasını söylüyorlar. Mesela biri bir kızın gerçekten onu sevip sevmediğini öğrenmek için birine gidiyor ve o adamda Kuran açıyor ve istihare yapıyor ve cevap veriyor ki seviyor ve ya aksine. Ve bu gibi şeyler. Bu caizmi? Dinimizde bunun yeri nasıldır? Lütfen anlatarmısınız? Kuranla istihare nasıl oluyor?