NOT:
Lütfen sorularınız için bu alanı kullanmayınız. Buraya bırakılan sorular cevaplanmaz ve yayınlanmaz.
Sorularınızı siteden aratabilir veya ekranın sağ üst köşesindeki "Soru Sormak İstiyorum" butonuna basarak sorabilirsiniz.

nazlıcan bider

meleklerden ALLAHın izniyle yardım istemek onları yardımı çağırmak caiz midir

nrsn15

ben güzel cümle kuramadığımdan pek bişey yazamayacağım zaten hizmetlerinizin değeri çok büyük nasıl anlatılırki Allah sizden razı olsun mükafatını almanızı en içten dualarımla istiyorum gerçekten söylicek bişey bulamıyorum ama şunu söylemeliyim internette en güvendiğim kaynaklardan birisiniz ve en çok faydalandığım Allah sizi peygamberimize(asv) komşu eylesin çok muhteşem hizmetler lütfen hiç kapatmayın bakıma falan almayn siteyi bazı siteler giriyor ya:) sizi çok seviyoruz hizmetlrnz çok beğenyiyorz bize bunları bulmayı okumayı anlamayı istifade etmeyi nasip eden rabbimize sonsuz şükürler olsun

kul_adı

Allah hepinizden razı olsun, bizim de böyle hasenatlara yardım etmemizi nasip etsin
ben teknik bir bilgi vermek istiyorum: üye girişi yaparken "beni hatırla" özelliği Mozilla Firefox da çalışmıyor.
Rab'bim emeklerinizi ihlaslı kılsın..

dilara

emegi geçenlerden ALLAH razı olsun

İsmail ÇAKIR

Rahman ve Rahim Olan Allah'ın adıyla
Bu sitenin yapımında her türlü emeği geçen, siz saygıdeğer kardeşlerimizi en içten duygularımla tebrik eder, Selam, saygı, Sevgi ve Dualarımı arz ederim. Allah-ü Teâlâ her iki dünyada da sizlerden razı olsun ki bu muhteşem çalışmayı yapıp aziz milletimizin aydınlanmasında yardımcı rol almaktasınız. Başarılarınızın devamını diler Allaha emanet olalım..
Almanya - Bergkamen'den. Kardeşiniz Gazeteci: İsmail Çakır (67)

fatihgundogu13@...

NEDEN BİZDEN ÖNCE SORULAN SORULARIN CEVAPLARINI OKUYAMIYORUZ ÇOK MERAK EDİYORUM..

Şevki07

Sitenizi Uzun Bir Süredir Takip ediyordum ve bilgileniyordum sizn vesileniz ile Mevlam Razi Olsun İnşaAllah...Bu güne Nasip Oldu Sitenize Üye Olmam...

Hak teala Yapmış Olduğunuz bu güzel Hizmeti Dergahı İzzetinde Kabul buyursun

Selamun Aleykum...

Sedayi

benim sorum var e postanizi bulamadim cevap verebilirseniz memnun olurum...

Bekir BOLAT

Allah yaptığınız hizmetlerden razı olsun. Bizde kendi gayretimizle Amasya'da birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Yalnız kalabalık ortamlarda gün görmüş sizlerinde katkısını bekliyoruz.Bu yolda giderken bizlere yardımcı olmanız inşallah "essebebü-kel fail sırrınca" sizede katkı sağlaycaktır.Karınca kararınca...

Veysel

Selamun Aleykum,
Yaptığınız hizmetler için Allah razı olsun sizlerden fakat son cevaplananlar bölümü önceden daha güzel gibiydi bence daha iyi takip edebiliyordum.

Tekrar kolay gelsin sizlere