NOT:
Lütfen sorularınız için bu alanı kullanmayınız. Buraya bırakılan sorular cevaplanmaz ve yayınlanmaz.
Sorularınızı siteden aratabilir veya ekranın sağ üst köşesindeki "Soru Sormak İstiyorum" butonuna basarak sorabilirsiniz.

aytenay

Allahım sizden razı olsun siz olmasanız ne yapardım bilmiyorum

okur18

es-Selamün aleyküm Allah sizden razı olsun

FERHAT AKSOYLU

merhaba bir gün benim aklıma çok kötü düşünceler geldi bende bu düşünceler azımdan çıktımı acaba diye şüphelendim ve söyleyip söylemediğimi düşünürken bu kötü düşünceleri dilimle telaffuz ettiysem günahı var mı yardımcı olursanız sevinirim.

Kürşad

Merhaba, uzun zamandır dinim İslam'a dair ne zaman aklıma bir soru takılsa internette arattığım zaman ilk olarak sizin sitenize bakıyorum, zira verdiğiniz cevaplar geçiştirilmiş cevaplar değil ve güven verici, emeğinizden ötürü teşekkür etmek istedim. Allah emeği geçenlerden razı olsun.

HTacer

Alevi Gençlik;
Alevilik hakkında bilgi edin.. Ve o Alevilik hangi tarafmış onu da bir açıklasana...
Araştırdığın vakit görürsün ki; o bahsettiğin taraf Ehl-i Sünnet tarafı değil, şia tarafıdır..

fuat türkoğlu

hep mi günlük 70 soru sınırınız dolu ..? bütün millet gece 00.30 'da internetin başında mı bekliyor size soru sormak için..?

özden

http://www.sorularlaislamiyet.com/article/11567/islam-dininde-hangi-duru...
sayfanızda dipnotlar kısmında
Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın adı ile
Sizinle savaşanlara karşı Allah yolunda siz de savaşın. Ancak aşırı gitmeyin. Çünkü Allah aşırı gidenleri sevmez.( Bakara Suresi - 190 )
tevbe suresi'nin ayeti olarak yazılmış , düzeltmeniz dileği ile (Editörün notu: Hatayı düzelttik. Allah razı olsun)

Gönül gözü

merhaba siteniz çok güzel bütün soruların cevaplarını bulabiliyoruz.allah sizden razı olsun.
www.islambahcesi.com diye bir site gördüm orası da güzel.Allah sizden ve sizin gibilerden razı olsun..

Tevvekül

Soruların cevabını çok geç veriyorsunuz. Üzgünüm ama bildirmek istedim

volkan

lütfen sitenizde arapça kökenli sözcükleri fazlaca kullanmayın. bazen hiçbir şey anlamıyorum. şimdi kafası karışık olan bir insan gelse evrim konusunu aratsa en fazla 1-2 dakika okur ve kapatır çünkü bir şey anlaşılmıyor. tatavvur tebdil gibi. eskilere dem vurmaya hiç gerek yok. islam dini belii bir zaman aralığında dondurulmamış. çağa göre hareket etmeli. lütfen daha özenli olun.