dirdurCt, 02/06/2018 - 01:24
sorum 5 gündür cevaplanmadı.Kolay sorular hemen cevaplanıyor.Bence zor(itikadi) soruları cevaplandırırsanız daha mantıklı olur.Kolay soruların cevabı başka platformlarda da bulunabilir.
fatmazimeCt, 26/05/2018 - 11:04
Selamun aleykum. Tebrik ederim cok. Guzel ve faydali bir sayfa. Allah razi olsun.
Betül sağlamGerçekten bu soruları cevaplayan insanlardan Allah razı olsun, 19 yaşındayım aklıma takılan bir soru olduğunda hemen bakıyorum ve doğru bilgiyi bana sunuyorsunuz, çok seviyorum bu siteyi Allah azminizi çoğaltsın :)
samet1997_hspsilindiPer, 17/05/2018 - 05:04
selamun aleykum benim sordugum yeminin durumu baslikli sorum silinmis bide ustune benim sormadigim bi soru ben sormusum gibi gorunuyor
Hilal Basagar Sayın İlgili,
Dil seçim sekmesinde her ülkenin bayrağının yanında o ülkeye ait resmi devlet dili bulunmaktadır.Gayet de mantıklı ve anlaşılır bir tasarım olmakla beraber Türk Bayrağı'nın yanındaki Kürt dil seçimini çok tuhaf karşıladım.Türkiye Cumhuriyeti'nin anayasa ile belirlenmiş tek bir resmi dili vardır ve O da güzel Türkçe'mizdir.Yanlış anlaşılmasın ben de Dağıstanım kökenliyim ve kimsenin dinini öğrenmesine karşı degilim ama bu uygulama bana göre yanlıştır.Burda sanki istemeden de olsa Türkiye Cumhuriyeti'nin çift resmi dili varmış gibi bir izlenim ortaya çıkıyor.
Bunun düzeltilmesini saygılarımla arz ederim.
Hızır İlyas Çok teşekkür ederim, Sorulara açık net ve sade bir dille cevap veriyorsunuz
Mustafa KarabıyıkSelamün aleyküm,
Uygulamanızı IOS 11 le açmak istediğimde “uygulamanın geliştiricisi uygulamayı güncellemelidir” uyarısı vermektedir.
Güncelleme yapılacak mıdır?
FatihcsS.a. sitenize yeni eklediginiz infografikler bolumu cok yerinde ve basarili olmus.. Tebrikler.. Tuvalet ve Banyo lara asmak için Tuvalet adabi ve Banyo adabi grafikleri lerine de ihtiyaç var.. Dilerim en kısa zamanda eklenir..
Can AtakÇar, 28/02/2018 - 16:21
Ben şeriata karşıyım çünkü gerçek anlamda kimsenin ALLAH'ın kural ve kanunlarına uyumlu karar vereceğine inanmıyorum. Ülkemizde görüyoruz birinin doğru dediği diğeri için yanlış olabilmektedir. recm nedir konusunu okudum. evli erkek ve bayanların zina yapması sonucu taşlanarak öldürülmesi şeklinde görünüyor. Ama eğer ki şeriat gelir ise recmin zinanın her türlüsüne yapılacağı ayrıca 4 erkek şehit veya sözlü kabulün beklenmeyeceğine inanıyorum.
Kısaca gerçek anlamda şeriatın gelmeyeceğine inanıyorum. Şimdi ben çok büyük günah sahibi mi oluyorum öğrenmek istiyorum.
Üyelerimizi silmedikçe biz hiç bir soruyu silmiyoruz. Eğer bir hataen silindiyse özür dileriz. Sayfanızda başlığı değişen bir soru göremedik.
Sorularla İslamiyet